Η Caffè Vergnano στηρίζει την 3Bee υιοθετώντας μία κυψέλη

Ο Πλανήτης τιμά τις μέλισσες που είναι ένας θεμελιώδης κρίκος της τροφικής αλυσίδας την Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας στις 20 Μαΐου. Πρόσφατα, όμως, παρατηρήθηκε μία σταδιακή εξαφάνιση των μικρών εντόμων, και αυτό επειδή, χωρίς την φροντίδα των μελισσοκόμων, οι μέλισσες δυσκολεύονται να επιβιώσουν σε ένα αυξανόμενα αφιλόξενο περιβάλλον. 5 Influencers αφήνουν το στίγμα τους Γι’ αυτό…

Caffè Vergnano: η Επιτροπή Βιωσιμότητας δημιουργήθηκε

Η Caffè Vergnano, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γης 2021, ανακοίνωσε τη δημιουργία της Επιτροπής Βιωσιμότητας, ένα νέο λειτουργικό όργανο το οποίο έχει σκοπό να καταδεικνύει τη στρατηγική της εταιρείας και τις γραμμές δράσης της για τα επόμενα χρόνια. Για να οριστεί ένα πλάνο δράσης, η Caffè Vergnano έχει προσδιορίσει τρεις τομείς σύμφωνα με τα…

Η δέσμευση της Caffè Vergnano για το περιβάλλον

Ο Απρίλιος ήταν ένας μήνας αφιερωμένος στο περιβάλλον και στην βιωσιμότητα, και το μήνυμα για το 2021 είναι “Restore the Earth”, δηλαδή «Αποκαταστήστε τη Γη μας!». Για να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα, επανεξετάσαμε τα βήματα που κάναμε στο παρελθόν και εκείνα που κάνουμε καθημερινά για μία πιο βιώσιμη προσέγγιση στο περιβάλλον.   Δεσμευόμαστε αληθινά να…

Πως μπορεί ο espresso στις καφετέριες να γίνει πιο βιώσιμος?

Στον κόσμο του καφέ, τα περιβαλλοντικά ζητήματα αυξάνονται συνεχώς και η επιθυμία να κάνουμε τον espresso πιο βιώσιμο είναι προτεραιότητα. Πολλές εταιρείες καβουρντίσματος ξοδεύουν όλη τους την ενέργεια και τις πηγές σε καθημερινή βάση στην αναζήτησης συσκευασίας που θα φέρει το μικρότερο αντίκτυπο στο περιβάλλον. Στην οικιακή κατανάλωση, η επιθυμία να μειώσουμε τα απορρίμματα από…

Caffè Vergnano & Funtasia: Ισότητα φύλων στα δημόσια σχολεία

Caffè Vergnano & Funtasia

Η συνεργασία μας με το ίδρυμα Funtasia της Elisa Sednaoui είναι η επέκταση του δικού μας project κοινωνικής βιωσιμότητας Women in Coffee. Το 2021 εστιάζουμε στα σχολικά προγράμματα, καθώς πιστεύουμε ότι η γυναικεία χειραφέτηση ξεκινά μέσω της εκπαίδευσης των φύλων. Στηρίζουμε την Funtasia και την πεποίθηση ότι η ισότητα των φύλων ξεκινά στα σχολεία Η…

Η παράδοση μηχανών ψησίματος είναι το τέλειο τέλος για το project Women in Coffee στη Δομινικανή Δημοκρατία

Το πρώτο κεφάλαιο του project Women in Coffee, που δημιουργήθηκε το 2019 για τη στήριξη των γυναικών που εργάζονται στις φυτείες καφέ στην περιοχή Barahona της Δομινικανής Δημοκρατίας, ολοκληρώθηκε με την παράδοση της μηχανής ψησίματος. Ένα βιώσιμο όνειρα, όπως το αποκάλεσε η Carolina Vergnano, για να βοηθήσουμε μία κοινότητα αποτελούμενη από 20 γυναίκες παραγωγούς καφέ…

Easy Tips για Χριστουγεννιάτικη Ατμόσφαιρα στο Κατάστημα σας

Στην καφετέρια, όπως και στο σπίτι σας, τα Χριστούγεννα είναι η κατάλληλη περίοδος για να δημιουργήσετε ευχάριστη και χαρούμενη ατμόσφαιρα. Τι καλύτερο από το να υποδέχεστε τους πελάτες και να τους προσκαλέσετε να μείνουν δημιουργώντας μία ζεστή και γιορταστική ατμόσφαιρα στο εστιατόριο? Σας προτείνουμε μερικά χρήσιμα tips, αλλά να θυμάστε να διατηρείτε την διακόσμηση απλή.…

Το Ροζ Φλιτζάνι αφιερωμένο στη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών

Η Caffè Vergnano στηρίζει το σύλλογο “Telefono Rosa” (Pink phone) με αφορμή την Διεθνή Ημέρα κατά της βίας των γυναικών. Από τις 25 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου, όλα τα έσοδα των διαδικτυακών αγορών που αφορούν την Pink Collection στην Ιταλία θα διατεθούν στον σύλλογο, ο οποίος παρέχει στήριξη σε γυναίκες που ήταν θύματα βίας…

Οι Ιδιότητες του Καφέ Arabica

  Ο καφές Arabica, η πιο διαδεδομένη καλλιεργήσιμη ποικιλία στον κόσμο, είναι αναγνωρισμένη διεθνώς ως το “διαμάντι” ανάμεσα στις ποικιλίες καφέ. Είναι ο Arabica τόσο καλός όσο φημίζεται? Ποιες είναι οι ιδιότητες που τον ξεχωρίζουν από λιγότερο γνωστές ποικιλίες?   Ο καφές είναι ένα αειθαλές φυτό που ανήκει στην οικογένεια καφέ “Rubiaceae”, που κατατάσσεται στο…

GENERATION Z: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η GENERATION Ζ? Generation Z αποκαλούμε τους νέους κάτω των 25 χρονών που γεννήθηκαν το 1995-2010. Δεδομένης της ηλικίας τους, οι περισσότεροι μένουν με την οικογένεια τους και επηρεάζουν τις αγοραστικές επιλογές τους. Μεγαλωμένοι με την τεχνολογία και έμπειροι με τα social media, κυρίως με το Instagram, οι νέοι προτιμούν να εκφράζονται περισσότερο…